توهم!


ــ تا حالا نمیدونستم توهم واقعی چه شکلیه!

ولی حالا میدونم

سه روز پیش برای نغمه با کلی آب و تاب ماجرایی روتعریف کردم وگفتم که فلانی بهم زنگ زده و
چیا گفته بعد فهمیدم که اصلا بهم زنگ نزده بوده!

شاید خواب دیدم..

یکی دوتا چیز عجیب دیگه هم پیش اومد و مطمئن شدم!!

ــ یادمه اون اولا یه بار بهم گفت هر کی مشکلی رو به وجود میاره خودشم باید حل کنه!!

اون وقت برام خیلی قابل درک نبود  کلی بهم برخورد که چرا برای ما که دوستای صمیمیش

هستیم تعریف نمیکنه!! و چرا فکر میکنه ما نمیتونیم کمکی بهش بکنیم!!

ــ این خیلی خوبه که من مطلبم رو مینویسم  بعد ۲ روز بعد اپدیت میکنم

عصبانیتم کاهش پیدا میکنه بعد چرت و پرت هاش رو پاک میکنم فقط مطلبم کم میشه!


ــ تقصیر من نیست نمیدونم باید چیکار کنم!
حالم یکم بهتر شده!!
خیلی کم

در نهایت جمله اغاز است عشق!


    از سخن چون عشق می ماند زما

    پس رها کن خویشتن را در صدا

    چون صدا عشق است و پرواز است عشق

    در نهایت جمله اغاز است عشق!

 ـــ این یک هفته چیزای زیادی نوشتم و لی اپدیت نکردم....گاهی حال آدم تو مدتهای کوتاه 
    
    تغییر میکنه!خوب شد ننوشتمشون!

ـــ اخرای پاییز دلم زمستون میخواد  اخرای زمستون دلم عید میخواد و اخرای بهار فقط دلم   

   میخواد امتحانام به خوبی تمام شه!   

   تابستان با گرمای وحشتناکش جای خاصی نداره!

ـــ بعضی از چیزا یادشون و اثرشون هیچ وقت از زندگی ادم پاک نمیشه! حتی اگه خودت سعی 

   کنی فراموششش کنی بقیه مردم گهگداری یه یادآوری بهت میکنن!

ـــ چند وقته بد جوری یاد خاطرات این سه ساله میفتم !! به خصوص یاد اولین باری که رفتیم 

    نفس عمیق!حالا چرا نمیدونم؟!!!!


    فعلا همین!