خیلی زود گذشته!

چقدر همه چیز زود و باور نکردنی گذشته!

نمیخواستم چیزی بنویسم.. از حال و هواش خارج شدم..

اومدم یه سری زدم بعد از دو سال و یه کم نوشته های قبلی رو خوندم.. یه جاهایی حافظه یاری نمیکنه و خیلی چیزارو خوب یادته..

تو نوشته ها تاریخ اتفاقاتی رو دیدم که باورم نمیشد 5 6 سال ازش گذشته!

از همه با حال تر پسوردم رو یادم نمیومد و حتی جواب سوال امنیتی رو!!

اسم صمیمی ترین دوست! در اوج نا امیدی و نا باوری بهش رسیدم!

دنیای بزرگه خیلی کوچیکیه!

کاش تو این 3 سال هم چیزهایی رو ثبت کرده بودم و الان با خوندنش لبخند می زدم..                      یادتون بخیر..

نظرات 4 + ارسال نظر
هامون سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ http://tasteofdeath.blogfa.com

کجا بوده ای این‌همه سال و ماه؟

hamoon دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ق.ظ

Hala ke bargashti, bishtar benevis

پرستو(سنگ صبور) پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

روی قـلــبــــــــــ♥ــــــــے نـوشـــتــه بـود :
شــکـســــتـــــنــــے اســــت مـواظـــــــب بـاشــــــــیـن
ولـــــــــــے
مـــن روـــے قــلــــــ♥ــــــبــم نـوشــــتـم :
شــکـســ ــــ ـــتـه اســــت , راحــــــــــــــت بـــاشــــیـن

آرش سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ق.ظ

دلم گرفت. برای همه ی تاریخ هایی که تو وبلاگت ثبت شده. کاش الان سال 82 بود. من از سال 83-84 با وبلاگ نویسی آشنا شدم. اون موقع سنی نداشتم. دلم اون روزا رو خواست.
الان وقتی وبلاگای به روز شده رو چک می کنم، اغلب نویسنده هاش دهه هفتادی هستن. دهه شصتی ها کجان پس؟
دلم می گیره از این غیبت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد