انگار دلتنگم !

 

ــ شاید مسخره باشه شاید هم نه ولی

دلتنگ شدم

شاید خیلی شاید هم کم

ولی انگار کم نیست..

ــ برای امدن حال و هوای عید خیلی زود است ...

 چرا مدام فکر میکنم که قرار است دو ماه سخت و بدی بگذرد؛ نمی دانم .. بهمن و اسفند را

دوست دارم .... درس خواندن هم که آنقدرها عذاب آور نیست ... دلیلش پیدا نمیشود و رهایش

میکنم..

ــ گفتی  "خود کشی هدایت و اعتیاد نامجو را خوب درک میکنم "

و مثل این که گفته باشی اول معتاد میشوم وبعد خودکشی میکنم عصبانی شدم

دیــــــــــــــــــــــــــــــوانه شده ام!دیوانه!

ــ یکی از هیجان انگیز ترین هدیه های دنیا راگرفتم!

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:06 ق.ظ http://pws.blogsky.com

ایولا داری تو.....

مرسی . جالب بود

راستی بیا با هم پسر خاله بشیم! اگه موافقی بیا لینکای همدیگر رو امانت نگه داریم !

گندمین شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ب.ظ

چی از کی؟

گندمین شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ب.ظ

امروز که on شدی بودم ولی حوصله نداشتم!

سامان جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:16 ب.ظ

فکر کنم دیگه هیحان انگیزترین هدیه نباشه البته شایدم تو نظر تو هنوز هیجان انگیزترینه.
هدایت بعضی وقتها تریاک مصرف میکرد ولی همش تفریحی بود خلاصه اینکه وقتی خودکشی کرد معتاد تبود امیدوارم منظورمو فهمیده باشی.

پویا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

تبادل؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد