بی تو به سامان نرسم ای سر و سامان همه تو ...

 

ــ شاید توی یه روز برای من هیچ چیز نتونه به هیجان انگیزی دونه های درشت اولین برف

زمستون باشه.. اونم وقتی تو عاشق زمستونی..هیچی نتونه به اندازه موندن درس هایی که دو

هفته دیگه باید امتحانشون رو بدی ناراحتت کنه .. هیچی نتونه به اندازه پرسه زدن توی بازار و

کوچه های قدیمی تهران و عکاسی از سوژه های ناب و خنده های الکی بهت انرژی بده .. چیزی

نمیتونه اندازه وقتی که ادمی که صلاحیت هیچ کاری رو نداره بهت یه نمره کمتر از حقت میده

عصبانیت کنه .. چیزی نمیتونه به اندازه وقتی که با یک دوست خوب هستی لذت بخش باشه..

و هیچ چیز نمیوتنه اندازه ۱۰ ساعت تدریس خسته ات کنه و .........

و همین طور ادامه داره...یه روز خوب ..یه روز خسته کننده.. یه روز معمولی ..مثل همیشه خیلی

از کارها انجام میشه و خیلی دیگه هم میمونه ..

و من هستم ...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
هوپا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ق.ظ http://ahupaa.blogfa.com

سلام دوست قدیمی
ماشالله هزار ماشالله خوب ادامه دادید. راستش شما اصلا من رو نمیشاسید. شایدم با دیدم وبلاگم .... هر چند بعید میدونم.
اما امروز به صورت گذری سری به «آخرین نظرات خوانندگانم» زدم و دیدم در شنبه 29 بهمن1384 ساعت: 10:26مورد لطف شما قرار گرفتم.
پاینده باشی و سربلند

من خودم و مسعود چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ http://3tadoost

رسیدن بخیر !

گندمین سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ب.ظ http://gandomin.com

پس خوش گذشته با یاسی .... چه خوب

مجنون چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 ب.ظ

دوستت دارم لیلی من

مریم چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ق.ظ

نخسته باشی پری خانوم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد