عشق میان ما!

آن گاه که تو را دیدم
شوق دانستن اینکه تو چگونه ادمی هستی
مرا غرق در هیجان کرده بود 

آن گاه که تو را شناختم
دانستم تو هم مانند دیگران
انسانی هستی
با توانایی ها و کاستی ها

آن گاه که با هم صمیمی تر شدیم
شوق دانستن اینکه عشق به تو چه احسساسی دارد
مرا غرق در هیجان کرد

ولی آنچه پیش از هر چیز مرا غرق در شگفتی میکند
خود تو هستی
و عشق میان ما

سوزان پولیس شوتز

چند روز دیگه همه چیز دوباره شروع میشه و من اصلا امادگیش رو ندارم!!

دلم یه استراحت طولانی میخواد ! چند روز بخوابم بعد بلند شم ببینم همه چیز مثل قبلا ها  

خوب شده!!

از صبح دارم سعی میکنم به هیچ چیز فکر نکنم نه خوبش نه بدش!! تا حالا تقریبا موفق بودم

ولی دو هفته مونده !! فکر کنم بتونم...
 
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دلم برای کوه تنگ شده!

فکر میکنم میتونه تاثیر خوبی روم بذاره!

دیروز سعی کردی بار سنگینی را از دوشم برداری! مرســــــــی کمی کمکم  کرد ولی سنگینی

اش بیش از این  حرف هاست!




........


وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیاز مند شدم

وقتی که دیگر رفت من به انتظار امدنش نشستم

وقتی که نمیتوانست من را دوست بدارد من او را دوست داشتم

وقتی که او تمام کرد من شروع کردم...

وقتی که او تمام شد.....من اغاز شدم

و چه سخت است تنها متولد شدن

مثل تنها زندگی کردن است ........

مثل تنها مردن

دکتر علی شریعتی