دلم یکهو انقدر تنگ شد برای اومدن و نوشتن که یه ساعته دنباله دلیلشم!!

نمیدونم به خاطر اینه که دلم بدجوری متلاشی شده یا شنیدن فحش های خنده دار تو که دلت به

خوندن همین چند صفحه بی ارزش خوشه! شایدم یاد ادمایی که عجیب خوب بودند و شروعشان

از اینجا بود..

یا یه دلگرفتگی مزمن.

بیخود دلم برای کودکی تنگ تنگ شد؛ احساس کردم همه صبرم یکجا تموم شده..

نمیدونم شاید هم تقصیر این بهمن برفیه که هرسال بزرگم میکنه و دور...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
چشم تو چشم دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ب.ظ

اوووووووووففففففففففف
مدت ها بود نبودیا
خوبی ؟
چه خبرااااا ؟
بسیار خوشحال فرمودم ؛)

سین شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ http://sinbe.com

یعنی من اون روز که نوشتی نظر ندادم؟
!
نمی دونم چرا

سین سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:21 ب.ظ

:|

پرستو شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام من هم پرستو هستم .... متولد بهمن ... حالم خیلی بدتر از توئه ... امیدوارم دلتنگیت از بین بره و راحت بشی

همسایه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ق.ظ http://www.hamsayehh.blogfa.com

سلام مهربون
نزدیک به یکسال که آپ نکردی من وقتی اینجور وبلاگارو میبینم دلم میگیره با اینکه شاید خیلی هم خوب و خوش باشی ولی نمیدونم من چرا چنین احساسی دارم الان دیگه ۲۳ ساله شدی نه؟
با خودم میگم اومدم ولی چه دور...چه دیر

پرستو یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام منم یه پرستو ی دیگه هستم . مثل اینکه دلتنگی توی پرستو ها ژنتیکیه . آخه منم دلتنگم !!!!! ...

مریم دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

هیییییییییییییییییییییی
سلام دختر جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد