خوبتر از این نمیشد.....

سلام....خیلی خوبههههههههه.....کیف کردم دیروز بدونه اینکه کاری بکنم و تلاشی بکنم رو اعصابه یکی راه رفتم.... اون که حسابی حقش بود...ولی فک کنم تمام مدت داشت بهم فش میداد.....هیچ مهم نبود داشتم از خوشالی میمردم که یارو رو دیوونه کردم.....
راستی عماد مرسی خیلی خوب شد....فکرشو نمیکردم به این زودیا درست شههههه....
ما دیرووز مردیم انقدر کلاس رفتیم...یه ۳ ساعتم شیمی رفتم که کلاسه خودم نبود و مثلا توفیق اجباری......d:
دیگه امروز درس خوندنم نمیاد....
ولی بازم باید برم سر درسام.....
خداحافظ تا بعد.....
نظرات 6 + ارسال نظر
گندمزار چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 01:46 ق.ظ http://gandomzar.blogsky.com

سلام...هنوز ممنون بیدم!
آره حقش که بود ولی خیلی باید فحش خورده باشی!!! اشکال ندارهD:D:D:D:
راستی....دیدی حافظ چی گفت؟؟؟؟؟؟ نمی دونم که بخندم یا گریه کنم!!! الآن که خوابی....آخه خوابالو دارم باهات حرف میزننم بابا چرا تو یه دفعه از دست رفتی؟D:D:
پرستو...میگما....وااااای!

امین چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 05:05 ق.ظ http://amin-ga.persianblog.com

سلام ...دستور دادن به اینجا سر بزنم ما هم گفتیم چشم!!از اینکه به جمع وبلاگی ها اومدی خوشحالم...سبز باش تا دیدار بعدی ...

پرستو چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 08:44 ق.ظ

مرسی...خوبه که به جز خودمون دو تا یکی دیگه هم یه سری به ما زده.....

سمیرا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام....تو که کامپیوتر نداری بیای اینو بخونی...تقصیر خودته من گفتم اون cd ویروس داره.... من چیکاره بیدم؟ !D:D: حالا اصلا بالا نمیاد؟!D:D:
برستو...بابا ببر بده اون «‌آقا سامان »D: برات درست کنه نمیبریش من بیام....
برستو! باریکلا درس بخون کوچولو!D:

سمیرا شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 12:07 ب.ظ

بعضی ها هنوز کامپیوتر ندارن! چه خوب!!!!D:

[ بدون نام ] یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 12:45 ب.ظ

منم بلاخره دادم اقا سامان کامپیوترمو درست کرد.......D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد