گویا اعتراضی وارد نیست!!

میشهنمیشهمیشهنمیشهمیشهنمیشهمیشهنمیشهمیشهنمیشهمیشهنمیشهمیشهنمیشه
میشهنمیشهمیشهنمیشهمیشهنمیشهمیشهنمیشهمیشهنمیشهمیشهنمیشهمیشهنمیشه
من میخوام که بشه!! خدا جون خودت کمک کن که بشه!!مردیم انقدر گفتن اره نه!!!تو همین یه دفعه رو کمک کن ؛من قول میدم حالاحالاها هیچی ازت نخوام.....کمک میکنی؟؟!خودت همه چیز رو درست میکنی؟؟من حس میکنم که میکنی !!!گرچه که هیچ وقت تا حالا به حرف من گوش نکردی ولی من هنوز کلی امید دارم این بار درست شه.....ما منتظریم.....
سلام
اوووو خیلی وقته ننوشتما!!اصلا نمیشد...یا نمیشد نوشت اونی رو که دلم میخواست یا میشد نوشت ولی نمیتونستم!!!گرچه حالا هم فرقی نکرده ولی درست میشه!!منم مثه تو دلم میخواد وقتی تنهام بنویسم وقتی دلم گرفته بنویسم وقتی سرِ حالم بنویسم ولی نمیشه یه کم !!تا یه ذره غر بزنی این دوستای خوب میان گیر میدن بهت که همش داری مینالی!!
وضعیت در نوبه خودش خیلی بده!!ولی خوب...نمیدونم فقط میدونم تا حالا هر چقدر هم که بد بود به این بدی نبود ....بهم میگن صبر کن منم چون میدونم کار دیگه ایی نمیشه کرد گفتم باشه اونا هم دلشون خوش شه که به حرفشون گوش دادم!!!
جوابهای بیمزه کنکور هم اومده!!بابا ماگفتیم بد دادیم ولی نه دیگه اینجوری!!!البته که عادی بود خیلی!!حالا بدون هیچ گونه ضایع شدنی بر میگردم دانشگاه خودم!!(اصلا ضایع نمیشما)اصلا اونجا یه صفای دیگه ایی داشت!!کاریه که خودم کردم هیچ اعتراضی هم وارد نیست!!
دیگه اینکه....
یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد
نگاهی نکنم که دلِ کسی بلرزد
راهی نروم که بیراه باشد
خطی ننویسم که ازار دهد کسی را
روز؛روزگارِ خوشیست
همه چیز روبه راه و بر وفق مراد
تنها دلِ ما دل نیست!
بد نیست اگه خودمون زود از دستِ بقیه ناراحت میشیم فکر کنیم اون بقیه هم ادمن!!اونا هم ممکنه ناراحت بشن!!ما هم مو اظب باشیم....ولی الان فقط برا خیلی ها مهمه که خودشون از دستِ کی و چه حرفی ناراحت شدن!اهمیتی نداره اگه حرفی زده باشن که یه نفر ناراحت شه...تو هم فقط باید مواظب باشی به شخصیت کسی توهین نشه؛به کسی بر نخوره؛به کسی حرف نا مربوط نزنی؛به کسی ضدِ حال نزنی!!حالا اون هر چی دلش خواست به تو بگه!!!!خوبه بابا اینم مدلیه برا خودش!!به این هم
هیچ اعتراضی وارد نیست!!
کلا که اومدم updateکنم بگم وضع داغونه ولی
هیچ اعتراضی وارد نیست!!
تا بعد....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد