واقع گرایی!

 

ـــ وقتی انسان واقع گرایی باشی مزیت های زیادی برات داره...

مثلا اگه مشکلی داشته باشی هرچقدر بزرگ و تلخ راحت میتونی بهش فکر کنی

 و با بقیه مشورت کنی و اگه حل نشه حداقل تو فکرت رو و تنها کاره ممکنی که

به ذهنت میرسه رو انجام  میدی! 

و یک ایراد بزرگ داره اگه یک بار نخواهی به واقعیت فکر کنی و بخوای برای اینکه

 راحت تر باشی سرخودت روکلاه بگذاری بقیه روعادت قبلیت میان و دائم باهات

 راجع به  واقعیات صحبت میکنن!! پس همونجوری بمون!

ـــ میدونی بین ناراحتی و دل گرفتگی خیلی فرقه!! من ناراحت نیستم فقط دلم

 گرفته!به خاطر همون هایی که تو چکنویست نوشتم!

ــ از اینجا به پایین رو الان که جمعه است دارم مینویسم دیشب خیلی نوشتنم

نیومد..

تو یک ساله فقط میگویی .......هیچ وقت نتونستی بهم اثبات کنی که .......حتی

 با کوچکترین کار ممکن ......... من گفته هایت را با تمام وجود باور دارم ولی

 عملت!!!

ــ خیلی وقت ها دلت میخواد خیلی چیز ها دوباره تکرار شه..برگردی به عقب و

دوباره ببینیشون ولی الان خیلی فرق داره حاضرم همه زندگیم رو بدم و فقط یک

 سال زندگی کنم اونم تو گذشته!!!! اصلا یک روز زندگی هم کافیه ولی نه تو

 این زمان!

ــ به نظرت اون موقع که اولین بار رفتیم شبهای روشن خیلی بچه بودم؟!!

دلم برای اون موقع ها خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی تنگ شده..

اگر بخواهم میتوانم فکر نکنم به هیچ چیز به خصوص اگر تو هم بخواهی

ولی باور داری که تبدیل به یک ادم اهنی میشم که بعضی کارهاش از روی

عادته .. فقط عادت!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
من خودم و مسعود پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:51 ب.ظ http://3tadoost

بیخیال بابا

فردا بیا منو میبینی دلت وا میشه D:



گندمین جمعه 20 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:39 ب.ظ http://gandomin.com

تکرار میکنی تکرار میکنی ... شاید هم بی هدف ... اما !
انگار ... اشتباه می کنی که تکرار می کنی ...
واقعیت یا خیال ... گذشته
تمام شده ...
و بر خلاف تصورهای شخصیه من این ها آخرین لبخند ها و خاطرات گریه آور ما نیست ...
میبینی ... اگر بگذری

عادله سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ب.ظ http://aeko.blogsky.com

آدم ها مدام حسرت گذشته را می خورند و به فکر آینده هستند٬ پس سهم حال چه می شود (چارلی چاپلین)٬ سبز و سرافراز باشی...

عماد پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:09 ب.ظ http://emadd.cm

سلام چرا اینجا دیگه خال خالی نیست ! بر پدر و مادر بلاگ اسکای لعنت !

خال خالی کردن که تخصص شماست!
درستش کن..

نغمه شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 ب.ظ

اینجا رو ...
بابا ...
آره راس میگه - این بقیه - گاهی اوقات گیره سه پیچ میدن ول نمیکنن ... بعد میفهمن چه گندی زدن .
...
منم بودم ؟
نبودم؟
پس من با کی بودم ؟
یادم نمیاد ... بچگیامونو ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد