ــ روزای قبل عید عاشق پرسه زدن تو شلوغی های قشنگ تهرانم...پرسه زدن تو هیجان

 مردم...پرسه زدن تو هیجان یه شهر...پرسه زدن توهمه خیابونایی که تو اون سال توش یه اتفاق

 با نمک افتاده باشه! حتی دوباره دیدن مکان هایی که خاطره های تلخ برام توشون حک شده!

ــ دیشب...

یه عالمه ارزوی خوب داشتم برای همه اونایی که دوستشون دارم....

ارزوی اینکه یک رشته خوب قبول شی و جای درست خودت رو تو زندگی پیدا کنی...ارزوی

اینکه همیشه مادرت سالم کنارت باشه و تو درسات موفق باشی...ارزوی اینکه امسال جشنتون

رو بگیری و همیشه خوشبخت باشین...ارزوی  اینکه همیشه سالم و موفق پیش ما باشین..

ارزوی اینکه هدفت روتو زندگی پیدا کنی و دیگه به خاطرش ناراحت نباشی..

و بعد یه عالمه ارزوی خوب برای خودم..

برای درسم..برای کارم...برای اینکه راه درستی رو تو زندگیم انتخاب کنم..

و بعد ارزوی سلامتی و موفقیت برای همه اونایی که میشناسمشون یا میشناسمن!

ــ همیشه تو اولین ساعات سال جدید متحولم..یه حال خاصی دارم..

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ق.ظ http://iranmehre.persianblog.com

بهارآمد و زمستانی دیگر از زندگی ما رخت بر بست. بیایید همگی در این ایام دعا کنیم و مدینه فاضله و گمشده انسانی را بار دیگر صدا کنیم. خدایا به حرمت کسانی که دوستشان داری به ما بیاموز که دل دوستدارانت را پر از امید و رحمت نموده‌ای .. خدایا به ما بیاموز که خدمت به خلق از هر عبادتی بالاتر است.. خدایا در این سال جدید به ما بیاموز که ... نوروز مبارکباد

نغمه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ب.ظ

مرسی .....
ایشالا ... امسال سال تو باشه ...
دوست دارم !
.
.
.
آره جو گرفتم ! D:

حمیدی که.... یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام
عیدتون مبارک باشه

همراه با بهترین آرزوها

یک دوست دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک
نمیدونم چرا حسم نسبت به عید مثل دوران بچگی نیست
اما منم دوست دارم شب عیدا برم جاهای شلوغ
البته هر وفت اهنگ عیدی فرهاد می شنوم کلی حس عید و بچگیم بیشتر میشه اااااااا

روزبه چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ق.ظ http://www.mabas.blogfa.com

سلام
بسیار زیبا می نویسی
سال نوت هم مبارک
پیش من بیا

palina چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ب.ظ http://berke.blogsky.com

به نخ می کشم ، یک درمیان
یک شکوفه نارنج ، یک لبخند
وبرگردنت می آویزم
بهار است

عیدت مبارک

گندمین جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ب.ظ http://gandomin.com

همه اونایی که میشناسمشون یا میشناسمن!==> میشناسنم!

آرزویی برات ندارم D:

مهدی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ق.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.com

سلام مطالبتو خوندم خوشم اومد دوست دارم با هم در تماس باشیم . به من سر بزن.خوشحال می شم.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد