خستگی..

 

ــ خستگی به بدترین نحو ممکن بر تنم ماند..

ــ همیشه از بچگی مادر بزرگم میگفت وقتی اول  بقیه را از دل دعا کنی خدا به حرفت گوش میده

 هم آرزوی اونا برآورده میشه هم آرزوی خودت...

این بار هم نه آرزوی بقیه برآورده شد نه آرزوی من... و یک خاطره تلخ دو باره تکرار

شد...سختیش برایم مثل بار اول بود..و نمیدانم چرا نتوانستم خدارا شکر کنم که بدتر از این

نشد در حالی که ممکن بود..

برایم فرقی نداشت من هم اندازه تو ناراحت شدم ولی..

ــ احمقانه ترین نوع زندگی وقتیه که میدونی میخوای چیکار کنی و مدام به خودت میگی ولی

انجام نمیدی. بقیه هم مثل یه بچه سه چهار ساله همه کارات رو بهت یاد آوری میکنن  و لی تو

باز گنگی...

شاید هیچ وقت مثل این روزها از دست خودم حرص نخورده بودم..هیچ وقت اینقدر به خودم بد و

بیراه نگفته بودم ...اینقدر از خودم ناراضی نبودم..و اینقدر اشفتگی درونی و اینهمه احساسات

پادر هوا نداشتم. گرچه اعترافش هم بد است ولی آنهمه اعتماد به نفس یکجا ناپدید شد.

و چقدر خوب که امشب هیچ کس را اطرافم ندارم برای دردِ دل کردن.

ــ لرز در تابستان هم به نوعی خوشایند است.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
هامون چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ب.ظ http://tasteofdeath.blogfa.com

من که هیچگاه بزرگ نشدم. برای شما اما امیدی هست.

behnaz پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ http://behnazjoon.blogfa.com

آسمان پاییزی است...

دل ما غنچه نشکفته...

خود ما یکسره پژمرده...

همه انسانیم ...

روح ما آهن نیست...

راستی مهربانی چیست؟

عشق یعنی چه؟

معنای پرستو را که می داند ؟

اما تو ...

تو از تبار پاییز رنگارنگی...

این را خوب میدانم...

این را هم می فهمم...

ای غریب آشنا...

سخاوت در دستت بود که آمدی...

و بوی صداقتت...

فضای قلبم را آکنده از مهر کرد...

و بگذار آهسته بگویم...

عشق را در تو یافتم...

salam khobi? delam baraton koli tangh shode az ghole man arosiye un khoshgel khanomo tabrik begho baram aks befrestin

گندمین جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ب.ظ http://gandomin.com

چی شده؟

محسن حسینی سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:41 ق.ظ http://www.mohsendesign.com/Pages/Weblog.html

سلام
اگر دوست داشتی با وبلاگم تبادل لینک کنی بهم خبر بده
خوشحال می شوم باهات دوست بشوم
منتظر جوابت هستم
فعلاْ

مریم چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ

ای بابا. پری جان حرص نخور!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد